Pasiruošimas - Foundation Certificate in IT Service Management egzaminui (ITIL V3)

Šie mokymai skirti supažindinti su pagrindinėmis sąvokomis, apibrėžimais ir išsireiškimais, naudojamais ITIL metodologijoje. Mokymai taip pat supažindina dalyvius su į paslaugos užsakovą orientuota, procesais paremta metodologija ir padeda pasiruošti „Foundation Certificate in IT Service Management" egzaminui. Šis egzaminas yra būtinas siekiant tolimesniu IT Service Management sertifikacijų. Šie mokymai yra alternatyvi privaloma pradinė kompetencija "ISO 20000:2005 - IT Service Management" mokymams.

Reikalavimai

Bendras supratimas apie IT paslaugų valdymą. Pageidautini komunikaciniai įgūdžiai.

Kurso metu nagrinėjamos temos:

Mokymų turinį sudaro bendra ITIL metodologijos apžvalga, specifinių procesų ir terminų aiškinimas, praktinis metodologijos panaudojimas ir bandomasis egzaminas.

  • Įvadas
  • IT paslaugų valdymo praktika
  • Paslaugos gyvavimo ciklas
  • Pagrindiniai ITIL terminai
  • Detalesnė publikacijų apžvalga:
    • Kasdieninė veikla
    • Tęstinis paslaugų gerinimas
    • Paslaugų paruošimas ir perdavimas
    • Paslaugų projektavimas
    • Paslaugų strategija
  • Technologijos ir architektūra
  • ITIL sertifikavimo schema
  • Kartojimas
  • Bandomasis egzaminas

 

Nr.

Kurso pavadinimas

Egzaminas

Trukmė (ak. val.)

Kaina (EUR)

1.

Pasiruošimas - Foundation Certificate in IT Service Management egzaminui

ITIL V3

24

753,-

Iš viso:

753,-

Paieška

Kontaktai

Kontaktai: info@ctg.lt
Telefonas +370-5-2004000
Testavimas +370-5-2308899
Faksas: +370-5-2005000